| dc.contributor.author | Zarzeczny, Grzegorz | |
| dc.contributor.author | Piekot, Tomasz | |
| dc.date.accessioned | 2020-04-21T19:19:46Z | |
| dc.date.available | 2020-04-21T19:19:46Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | Zarzeczny, G., & Piekot, T. (2010). Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców. W P. Garncarek, P. Kajak, & A. Zieniewicz (Red.), Kanon kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego (ss. 199–206). Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego. https://doi.org/10.5281/zenodo.3747533 | en |
| dc.identifier.isbn | 9788388374494 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12528/1511 | |
| dc.description.abstract | W artykule tym przedstawiamy wyniki badań nad nauczaniem treści kulturowych w glottodydaktyce przeprowadzonych ze zmienionej perspektywy. Naszym celem było ustalenie, co cudzoziemcy uczący się języka polskiego myślą o eksponowanych na lektoratach treściach kulturowych. Interesuje nas to głównie ze względów praktycznych - chodzi o skuteczność nauczania. | |
| dc.language.iso | other | en |
| dc.publisher | Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego | |
| dc.subject | Polish for foreigners | en |
| dc.subject | second language teaching | en |
| dc.subject | foreign language textbook | en |
| dc.subject | discourse analysis | en |
| dc.title | Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców | |
| dc.type | Book chapter | en |