dc.contributor.author |
Zarzeczny, Grzegorz |
|
dc.contributor.author |
Piekot, Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-21T19:19:46Z |
|
dc.date.available |
2020-04-21T19:19:46Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Zarzeczny, G., & Piekot, T. (2010). Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców. W P. Garncarek, P. Kajak, & A. Zieniewicz (Red.), Kanon kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego (ss. 199–206). Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego. https://doi.org/10.5281/zenodo.3747533 |
en |
dc.identifier.isbn |
9788388374494 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/20.500.12528/1511 |
|
dc.description.abstract |
W artykule tym przedstawiamy wyniki badań nad nauczaniem treści kulturowych w glottodydaktyce przeprowadzonych ze zmienionej perspektywy. Naszym celem było ustalenie, co cudzoziemcy uczący się języka polskiego myślą o eksponowanych na lektoratach treściach kulturowych. Interesuje nas to głównie ze względów praktycznych - chodzi o skuteczność nauczania. |
|
dc.language.iso |
other |
en |
dc.publisher |
Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego |
|
dc.subject |
Polish for foreigners |
en |
dc.subject |
second language teaching |
en |
dc.subject |
foreign language textbook |
en |
dc.subject |
discourse analysis |
en |
dc.title |
Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców |
|
dc.type |
Book chapter |
en |