iReteslaw

Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców

Show simple item record

dc.contributor.author Zarzeczny, Grzegorz
dc.contributor.author Piekot, Tomasz
dc.date.accessioned 2020-04-21T19:19:46Z
dc.date.available 2020-04-21T19:19:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Zarzeczny, G., & Piekot, T. (2010). Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców. W P. Garncarek, P. Kajak, & A. Zieniewicz (Red.), Kanon kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego (ss. 199–206). Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego. https://doi.org/10.5281/zenodo.3747533 en
dc.identifier.isbn 9788388374494
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12528/1511
dc.description.abstract W artykule tym przedstawiamy wyniki badań nad nauczaniem treści kulturowych w glottodydaktyce przeprowadzonych ze zmienionej perspektywy. Naszym celem było ustalenie, co cudzoziemcy uczący się języka polskiego myślą o eksponowanych na lektoratach treściach kulturowych. Interesuje nas to głównie ze względów praktycznych - chodzi o skuteczność nauczania.
dc.language.iso other en
dc.publisher Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego
dc.subject Polish for foreigners en
dc.subject second language teaching en
dc.subject foreign language textbook en
dc.subject discourse analysis en
dc.title Inny punkt widzenia – treści kulturowe w podręcznikach oczami cudzoziemców
dc.type Book chapter en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search iReteslaw


Advanced Search

Browse

My Account